Leerlingen

De leerlingen die bij ons naar school gaan, zijn tussen de 12 en 20 jaar. Ze hebben een IQ tot ongeveer 70 en een achterstand in hun ontwikkeling. Onze leerlingen volgen bij ons voortgezet speciaal onderwijs.

Speciale ondersteuning

Onze leerlingen hebben extra behoefte aan veiligheid en structuur. Ook hebben ze vaak speciale ondersteuning nodig vanwege hun gezondheid. Wij bieden deze ondersteuning graag. Zodat zij op weg gaan naar een mooie, eigen en zo zelfstandig mogelijke plek in de maatschappij.

Onze visie

Als ouder of verzorger wil je niets liever dan dat je kind écht gezien wordt. We kijken daarom naar de behoefte van elke leerling. Wat is er nodig om de schooltijd goed te doorlopen? Daar zorgen we voor. Leerlingen krijgen vertrouwen om initiatief te nemen en zelf te handelen. Zo begeleiden we je kind naar een betekenisvolle en zo zelfstandig mogelijke toekomst. Op het gebied van wonen, werken én vrije tijd.